Söndag 19 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Forumet är tyst varför det?

Forumet är tyst varför det?

Inga nya trådar, inga inlägg, inga diskussioner - ingenting.
Vad är det som hänt?
Antal svar på detta inlägg: 197
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Nästa »

Jag väntar och väntar på att moderatorerna ska höra av sig och i klartext berätta vad som gäller och inte.

Jag ber Er: gör en lista med rubriken "det här går an" "men inte det här". Då vet vi vad vi har att hålla oss till.

Men jag kan inte förstå varför det ska vara så stränga regler hos IS Forum. Hos "andra" är det ju högre i tak.

Jag och säkert många med mig, trivs här och vill vara kvar, men önskar att Ni höjer "ribban"!

Men allra först ge oss "regelverket".
Jag tror det är dags att inskränka lite på kategorierna på forumet

Eller kanske lägga ner det
Startsidan som sådan är ju hur bra som helst, men forumet luktar död fisk
och lite DDR


Som många av oss vet även ni moderatörer, så finns det ett utbrett missnöje med innehållet på forumet.
Dagligen kan vi läsa i olika trådar, hur missnöjet breder ut sig, men ni sitter lugnt och bara iakttar hur den ene efter den andre motvilligt lämnar IS, för att söka sig till intressantare Forum.
Är det inte dags att inventera missnöjet nu, och lätta på ankdammsreglerna, skall IS överleva så måste vi kunna diskutera lite alldagliga ting, saker som man kanske diskuterar på jobbet eller i omklädnadsrummet efter träningen, det är ohållbart att försöka hålla igång ett forum där vardagens intressanta händelser inte får diskuteras, tycker bara att det är så märkligt att ni inte inser detta.
Annons
Håller med Loan!

Censurera mera... så finns här snart inga flera!
Tyst är det, ska vi tigas ihjäl, eller?
Kör hårt Poppo, tillsammans är vi starka, om vi räcker till får framtiden utvisa!!!
Det är fortfarande tyst.
Hur ska jag tolka det?
Som flera andra skrivit, IS är en bra startsida, så även jag kommer nog att enbart använda den som just startsida.
Tråkigt, men nu ger jag upp IS Forum!
Engamemanget i diverse fora går upp och ner. Bara för att det en kort tid inte händer mycket betyder inte att forumet är dött.

Personligen tror jag att det beror på julens antiklimax

EZ
Zacko vet du vad du talar om? Jag gör nog som fjälkobonden slutar att skriva här.
Varför hör vi inget från Daniel, Göcke m fl? Hör av Er nu!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem