Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Win.10

Win.10

Hej....
Någon som har provat & installerat WIN 10....?
Är nyfiken att prova..men...!!!
malken..
Antal svar på detta inlägg: 71
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 Nästa »

Nu blev jag nyfiken på det Challe skrev på sidan 5: Jag citerar "win 7 skivan är en bränd original skiva. " Det måste ju innebära att den är kopierad om den är bränd och det kan innebära att vissa viktiga saker saknas.
Seal; kommer den senaste versionen att installeras genom Windows Update eller måste man själv hämta och installera?
Jag har fått nya versioner automatiskt vid uppdateringar.
Annons
Challe den kommer genom Windows Update men kolla gärna så du har den senaste versionen.
Tack för svaret, mycket riktigt så kom den genom update. Det blir en kanon version när den blir helt klar!
Har en fråga angående Windows 10, ni som har installerat in det i era datorer fungerar Bank-ID för det gör den inte hos mig?

Vill gärna ha ett snabbt svar!!!
systemkrav för BankID
https://support.bankid.com/syskrav

/klipp och Klistra länken//

du får köra utan sladd

eller hitta kompatibilitetsläget bakåt IE10/
återigen föll jag för experimentlusten och körde in win10 på min laptop. Detta var då tredje gången och detta är då tredje gången jag får lov att göra en helt ny installation av windows 7. Sannolikt fungerar inte drivrutinerna till grafikkortet och jag orkade inte bråka med att försöka fixa det. Nu får det vara (igen) ett tag.
Datorn är Acer 7820TG

Och det är för.....t mycket uppdateringar. Jag grovräknade till ca 400 bara i windows och så har jag office 2007 och då är det en hel drös till.

Försökte använda windows diskhantering för att skapa en egen partion för win10, men lögn att få det att fungera och linuxvarianten "orkade" jag inte leta fram.
PerAsk du får skapa en disk image när allt är uppdaterat, det är värt varenda krona och så slipper man denna mängd av uppgraderingar.

tog den inte en standard drivrutin ens för grafiken??
Nej egen diskpartition har jag inte fått fungera , men en virtuell version av 10an kör jag just nu

Hade ett liknande fel då bootade jag från ett usbminne med 10:an på då gick det att köra nyinstallation.

Mvh Harry

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem