Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows 10

Windows 10

Var det inte idag den skulle släppas?
Nån som vet hur dags?
Det går väl åt hela dan till att fixa till allt sen!
Antal svar på detta inlägg: 122
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Nästa »

Undrar fortfarande vad som ska hända efter att programmet gjort sitt. Ska den börja installera själv eller vad? Det gjorde inte min
Göcke eller någon annan.

Hur får jag fältet favoriter i Microsoft Edge att visa bara ikoner? Hittar ingen inställning.
Jag fick bara Windows Home trots att jag hade Windows 8.1 Pro hur kan jag ändra detta?
Annons
Poisonlady, eftersom ingen svarar så svarar jag att min började installera på kommando, men Göcke eller någon annan kan säkert ge dig ett svar på hur du skall agera, mina kunskaper räcker inte. Lycka till!!!!
Har fortfarande samma problem med Edge, (kommer inte in på Edge när jag klickar på Edge-ikonenen i aktivitetsfältet).

Vad är felet? Det fungerade första dagen, men då var problem med att den tappa kontakten med Ethernet efter ett par minuter. Fick starta om modemet otaliga gånger. Men nu har det funkat hela dagen utan omstart.

Det är bara edge som krånglar för mig, men jag har ju fått IE11 & Chrome att fungera på W10, så ingen nöd på mig.

Skulle i alla fall vara intressant varför Edge inte fungerar för mig, nån som har nåt förslag?
Inlägg från tidigare ikväll


Har problem med Edge, när jag startar den blinkar den till några gånger och försöker visa Internetstart (som jag hann välja som startsida innan det börja krångla).

Nu blir det hela tiden Tom sida och text: Problem med att läsa in sidan.

Men jag har i alla fall fått IE11 & Google Chrome att fungera, så jag kör Internet den vägen istället.
Men Göcke. Jag har ju laddat ner en Isofil med Windows 10. Visst måste jag kunna göra en ren installation med den?

Jag vill inte ha något gammalt operativsystem ligga och skräpa och ta upp plats. Jag har en klon av min hårddisk med Win 7 och har även en backup av med Windows 10 på en annan hårddisk som jag gjort med Acronis.

Men frågan är. Kan jag göra en ren installation med skivan jag bränt från Isofilen med Windows 10 på som jag laddade ner???


Med vänlig hälsning

Brickan
i så fall Brickan kan du blåsa på,
får vi se om du lyckas
lycka till

men en fabrikare är det inte
Men Göcke. Jag har ju laddat ner en Isofil med Windows 10. Visst måste jag kunna göra en ren installation med den?

Jag vill inte ha något gammalt operativsystem ligga och skräpa och ta upp plats. Jag har en klon av min hårddisk med Win 8 och har även en backup av med Windows 10 på en annan hårddisk som jag gjort med Acronis.



Men frågan är

(Kan jag göra en ren installation med skivan jag bränt från Isofilen med Windows 10 på som jag laddade ner??? )


Med vänlig hälsning

Brickan
Vad menas med fabrikare då?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem