Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows 10

Windows 10

Var det inte idag den skulle släppas?
Nån som vet hur dags?
Det går väl åt hela dan till att fixa till allt sen!
Antal svar på detta inlägg: 122
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Nästa »

Dan Rayburn skriver på bloggen Streamingmedia att vi kan förvänta oss rejäla prestandaproblem på internet under veckan, när Microsoft i dag lanserar Windows 10. I blogginlägget berättar han om uppgifter om att Microsoft har reserverat en kapacitet på 40 Tb/s från tredjepartsleverantörer för att få ut den nya Windowsversionen. Lägg till det en förväntad mindre kapacitet som Microsoft kommer bidra med självt. Den sammanlagda kapaciteten kan jämföras med Applelanseringar som har tagit åtta Tb/s i bruk som mest.
-------------------
http://computersweden.idg.se/2.2683/1.633827/i-dag-s
lapps-windows-10-darfor-kan-lanseringen-ha-sonder-hela-internet
alandia du skall ha en snedställd fönsterikon med vita fönster, klickar du på den så har du valet att förhandsbeställa elelr om du gjort det ett val att bli medeledad när du står på tur för att ladda hem uppgraderingen..

ingen flagga eller vimpel
Göcke: ingen fönsterikon.... bläää å bu. Vad skall jag nu göra då? vill ju ha win 10!
Annons
vad har du för OS alandia
Kollade på Windows update
men där står att uppdateringen misslyckats
Måste jag göra någonting?
Eller kommer det att uppdateras senare?

K E
Kemos , klicka på fönstret och se vad som står där
och följ det
Hos mig har den rullat in på 2 GB och ligger och väntar på att jag ska klicka på KOM IGÅNG på windows update. Provar väl så får vi se
Göcke: Jag har win 8 pro 64 bit. RAM 4,00 GB , SSD 120 GB
ja du allandia då borde du kunna boka uppgraderingen
gå till windows uppdate och gör alla de uppgraderingar som de vill att du skall göra ...

själv så har jag en maskin som det bara misslyckas på
får kod 80240020 . w10 har försökts att uppgraderas 7ggr sedan i går ...
ok Tack Göcke. Allt uppdaterat i Win update. Får väl se tiden an. Ingen brådska.
En annan sak förresten. Kan jag slänga in en annan h-disk (tom) och testa win 10? Ändras något i BIOS, eller kan jag sen återgå till min vanliga std-disk om jag inte är nöjd med 10:an

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem