Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows 10

Windows 10

Var det inte idag den skulle släppas?
Nån som vet hur dags?
Det går väl åt hela dan till att fixa till allt sen!
Antal svar på detta inlägg: 122
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Nästa »

Trist med microsoft edge och inget google verktygsfält med knappar. Någon lösning på det?
Enkelt att svara på din fråga Bandit
när du installerat 10 och kör den så skapar du installationsmedierna från din installation , precis som med alla andra operativen..

men har du formaterat disken med din win7 så har du sumpat den automatiska uppgraderingen och du måste installera den uppgraderingen från länken jag har visat och som Maud så påpassligt visar ovan.
brickan du får hålla dig till tåls , google vill ju vara med här också
och det hindrar dig inte att både köra FF/Chrome/IE11 och EDGE i dag.

jag har lite svårt att fatta att ni har låst in er i ett tänk att allt nytt inte kommer att gynna er.


har man sätt hur utveklingen har varit så med tiden så ramlar det in saker man gillar.

i sökfunktionen skall ni leta efter IE11 (internt Explorer) ni får då ett antal förslag precis som i win7, det är bara snittet ni inte kännr igen gubbar o gummor , när ni startat det kan ni spara den till start eller aktivitetsfältet (förlåt det är nu så många namna att hålla reda på) men try and error gäller och sök av bar den
Annons
Jag körde programmet för att ladda ner manuellt.
När den kom till 100% på skapa Windows 10 media så fick jag meddelandet "Programmet har slutat fungera"
Hej Göcke

Inte får jag I 11 i min dator med Win 10. ???
låter som du valde fel version, poisonlady eller att det blev fel i nedladdningen..
det är min första tanke.
brickan den finns där men den har ingen app förens du startar den via sök // börja med att skriva internet
så borde du få överst i sökfältet Internet Explorer för skrivbordet

det har funkat på 40 datorer jag har tagit upp det på skrivbordet för, det är nämligen fler som inte vill ha nymodigheter
På vilket sätt hanterar W10 grafiken (GPU:n) bättre?
Göcke. Jag är väl dum kanske. Gjorde som du sa men det enda alternativ jag fick upp var att byta sökmotor.

När jag försöker installera Explorer via webben står det så här

Internet Explorer 11 är inte kompatibel med ditt system

eller så här

Letar du efter Internet Explorer?

Du har kommit rätt, men du måste ha en Windows-dator för att kunna använda Internet Explorer.
ahh. nu hittade jag den


Jag har taskigt med tålamod bara

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem