Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows 10

Windows 10

Var det inte idag den skulle släppas?
Nån som vet hur dags?
Det går väl åt hela dan till att fixa till allt sen!
Antal svar på detta inlägg: 122
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Nästa »

Jag fick likadant. Jag tror att man får det när man trycker på om det finns några uppdateringar.
Du ska absolut inte stänga av antivirusprogrammet.
Vill du inte vänta så finns windows 10 att ladda ner från microsoft.
Det gjorde jag och det gick kanonbra.
fråga, har en lenovo köpt hos elgiganten Har 8.1 MEN någon flagga syns inte till i högra hörnet däremot en längst ner till vänster.

Kan inte en ladda ner 10;an har försökt i 2 dar snart.

<hjälp önskas



Masken
Har du fått nåt meddelande från microsoft?
Vill du inte vänta så finns windows 10 att ladda ner från microsoft.
Det gjorde jag och det gick kanonbra.
Annons
Har installerat och allt funkar skitbra, lite att vänja sig med men så är det alltid när det kommer nytt.

Har ställt in internetstart som startsida, men saknar dock "Startsida" knappen i Edge, någon som vet om och hur man får fram den?
under ... i edge fixar du till att huset blir synligt
En liten fundering bara, min sambo har Windows 7 och har fått ikonen där man bokar vilket hon gjort, tyvärr så var vi tvungna att formatera om datorn igår så nu är ikonen borta.

Kommer den tillbaka tro eller är det kört för hennes del? Har kikat på microsofts hemsida men hittar ingenstans där man kan ladda ner den utan bara sidor som förklarar hur 10an fungerar, någon som har länk så att man kan ladda ner den?

Sen funderar jag på följande, låt oss säga att jag som nu har 10an skulle behöva köra en "fabrikare" och får tillbaka 8an kan man hämta 10an igen gratis eller hur funkar det tro?
Nu är jag uppgraderad till 10-an. Faktiskt en fascinerande procedur för en novis.
Nu har jag installerat Win 10 igen. Men finns inte internet Explorer kvar?
brickan, det är Microsotf Edge som gäller nu istället för IE. Föresten någon som har länken där man kan ladda ner tian från Microsoft?
Göcke gav oss ju den: http://www.microsoft.com/sv-se/software-download/windows10

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem