Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows 10

Windows 10

Var det inte idag den skulle släppas?
Nån som vet hur dags?
Det går väl åt hela dan till att fixa till allt sen!
Antal svar på detta inlägg: 122
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Nästa »

hm. uppdaterade och givetvis strul.
God morgon på er alla
Här har ingenting hänt, trots att den vita flaggan finns.
Samma här. Fick denna uppdatering idag men den ska väl inte behövas när jag redan har GWX-symbolen?
http://korta.nu/a78

Jag får vänta och se vad som händer under dagen. Visst vill man testa Win 10 men är väldigt nöjd med Win 8.1 så det går ingen nöd på mig.
Annons
Jag har just kollat upp
http://goo.gl/WNZGqS
Rekommenderar en genomläsning innan uppdatering till W10.
Har själv inte fått W10 uppdateringen men avvaktar lugnt.
Vart strul med antivirus och även några filer som inte blev korrekt installerade. Försökte sedan att ladda ner och installera win 10 på skiva, men även det misslyckades. Har gått tillbaka till win 8 och tänkte sedan prova igen. Men nu får jag vänta och börja om från början. finns andra sätt att få Isofil av Win 10 ?
Jag har också fått Windows 10. enkelt och smärtfritt. Allt fungerar toppen.
"" karlerik
2015-07-30 09:36 78.69.42.170 Hej har en Asus nv56v som efter uppgraderat till windows 10 kan jag inte rulla med styrplattan bara med tangentbordet . Vad göra ?
""

se om asus har drivrutiner för win10
Laddade hem win 10 för en halvtimme sedan. Min första koll var på ljudet till Skype. Mikrofonen funkar inte. Varken den interna eller externa. Som vanligt med windows med andra ord. Jobba och lösa problem!
Jag har en dotter som hade förbeställt W10, men hon gjorde en återställning för några veckor sedan och då försvann den vita flaggan, och hon kan inte få W10

Någon som vet hur hon skall göra för att beställa eller uppdatera sin dator till W10?

Tacksam för svar....
Besökte uppdateringshistorik. Två misslyckade installationer av W10. Vad kan orsaken vara? Fixar Windows till det? Bör jag inaktivera Kaspersky?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem