Tisdag 14 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Dagens fräckis

Dagens fräckis

Två villiga flickor träffas på Kungsgatan.Hej!Säger dom till
varandra,hur är läget?Det har gått lite knackigt det sista.Du tror,
inte du kan låna mig en tusenlapp,tills jag kommer på rygg igen?
Antal svar på detta inlägg: 394
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Nästa »

Tackar!
En liten grå, oansenlig man i 50-årsåldern kom in på pastorsexpeditionen, gick fram till prästen och ville bikta sig.
Det går bra säger prästen. Vad gäller saken?

Det är så här sade mannen, att igår böjde sig min hustru fram över frysboxen, kjolen gled upp lite, och jag kunde inte hejda mina lustar, utan drog upp kjolen helt och ned med trosorna, och sedan satte jag på henne allt vad jag orkade.

Var det er hustru sade ni, frågade prästen.

Ja, svarade mannen, vi har varit gifta i 28 år.

Det är är ingenting att bikta sa prästen, det är helt naturligt att ha samlag med sin egen hustru.

Tack det var skönt att höra, sade den lille mannen och gick.

Någon timma senare kom en liten alldaglig dam i 50-årsåldern in på pastorsexpeditionen, fram till prästen och ville bikta sig. Prästen frågade vad det gällde och damen berättade:

Igår böjde jag mig fram över frysboxen, och min man drog upp kjolen på mig och ner med trosorna och sedan hade vi samlag bakifrån. Det är förfärligt.

Prästen smålog och sade: Er man har redan varit här och berättat, och jag säger till er som jag sade till honom att det inte är någon synd att ha samlag inom äktenskapet.

Så vi är välkomna till kyrkan om vi vill? frågade damen.

Oh ja ni är så välkomna till kyrkan! svarade prästen.

Det var skönt att höra sa damen, för på Hemköp sade dom att där var vi inte välkomna längre.
En 10:a igen Donne.Välkommen som med-lem.Men bara en
vits om dagen.Uppfattat.
Annons
Putte Gunn!

Du är välkommen med en vits om dagen.Nu har du sett hur det är tänkt.Försök att hålla en bra standard,så det inte blir grisigt,
för då är det kört.

Folk skall ha roligt,inte må illa.

Tidelag,incest och lyteskomik,är inte snyggt i de flesta fall.
Putte Gunn!

Den om stortån,fick mig inte så värst glad. 5 poäng.
Nya friska tag.Ursäkta mig,men jag måste vara ärlig.Du har
kanske många kvaliteer,men vitsar är inte allom givet.

Du kan aldrig mäta dig med Zacko Han är spontant rolig.

Hur många Robert Gutavsson finns det i Sverige.Det svåraste
som finns är att vara rolig.
En sommargäst ser på när en bonde plöjer och följande samtal utspelar sig när bonden plöjt klart.
Sommargästen: Jag ser att du plöjer idag men varför har du lämnat två fläckar mitt i åkern oplöjda?
Bonden: Jaa du, på den lilla fläcken hade jag min första kärleksstund i livet, så det är därför.
Sommargästen: Ja det var ju fint av dig att hedra det på det viset men det är ju två fläckar oplöjda??
Bonden: Ja på den andra fläcken stod mamman och tittade på så det är därför.
Sommargästen: Vad säger du, stod mamman och tittade på ??? Vad i hela friden sa hon då?
Bonden: Muuuh.
Jajjamensan det är uppfattad! Tackar så mycket!

Om den blir godkänd Gustav så har jag en liknande att dra en annan dag!
Där fick man tänka till.Gustav.He,he Tide- lag är inte så lyckat.
Men detta var ju oskyldigt.Kanske. 3 poäng.
Följande utspelade sig på en parkbänk i stora staden i mitten på 70-talet.
En man sitter på bänken när en mycket yngre "punkare" med en enormt färgglad mohikan frisyr kom och satte sig brevid.

Mannen stirrar storögt och inte så lite funderasamt på grabben med frissan, han stirrar så länge och så uppenbart att det börjar kännas en aning besvärande.

Stirrandet fortsätter en lång stund tills grabben lite småförbannat säger, vad är det med dig gubbe, har du aldrig sett en punkare förut ?
Jojo säger gubben, men det är bara det att en gång i min ungdom när jag var till sjöss. Så hade jag varit ute tills havs så länge att vissa behov gjorde sig påminda. Till slut fixade jag det inte längre utan satte på skeppspapegojan så fjädrarna damma.

Och nu undrar jag KAN DU VARA MIN SON ?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem