Tisdag 14 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Dagens fräckis

Dagens fräckis

Två villiga flickor träffas på Kungsgatan.Hej!Säger dom till
varandra,hur är läget?Det har gått lite knackigt det sista.Du tror,
inte du kan låna mig en tusenlapp,tills jag kommer på rygg igen?
Antal svar på detta inlägg: 394
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Nästa »

Leif är du eväldig domare eller får vi medlemmar tycka till? Bra, i så fall leder killarna och psykologen och därefter förspelet och sedan din narkosläkare. Min röst har gjort sig hörd! Igen!
enväldig skall det vara naturligtvis.
Du skall ju dra en idag,så sno på.
Glöm den med björnen,Det är ingen vits,det är en novell.
Där får du vända dig till Damernas Världs redaktion.
Jag hatar långa vitsar.
Annons
Vet inte, men den här ligger väl på gränsen att få ett hänglås?


Det var en gång en riktigt gammal man som var på en pensionärsdans. Problemet var att han inte hade haft sex på väldigt länge. Han hade dansat med alla gamla tanter hela kvällen, men inte fått napp. Frustrerad gick han till slut fram till en gammal tant och sa:
– Jag har inte fått något hugg på hela kvällen. Skulle du kunna tänka dig att rulla runt i sänghalmen med mig? Du får 200 spänn!
– OK! Jag är inte den som tackar nej till 200 spänn, säger käringen.
De tar färdtjänst hem till honom och efter ett kort förspel drar de sig in mot sängen. Han njuter verkligen av sexet och kan inte låta bli att bli förundrad över hur trång hon är, trots hennes ålder. Han antar att hon är oskuld. Efter den underbara akten, rullar han av henne och pustar:
– Wow damen, hade jag vetat att du var oskuld skulle du ha fått 500 kr. Förvånad svarar hon:
– Om jag vetat att du faktiskt skulle få stånd, hade jag tagit av mig trosorna.
Zacko!

En klar 8:a.Jag kan en lite värre,men det blir minst 4 hänglås,så den får bero.Gjorde bort mig hos Göcke,med en grej med Opera.
,så läget är kritiskt.


RED: läget är inte kritiskt
det avgör jag.
denna diskussion om Opera är slutdiskuterat.

mvh // göcke moderator IS
En björn och en kanin som bor i skogen, springer en dag på en gyllene groda vilket de tycker var en imponerande upptäckt och de blir ännu mer imponerade när grodan talar till dem.

Grodan förklarar att han väldigt sällan möter någon men när han gör det så ger han dem alltid sex önskningar vilket i det här fallet innebär att björnen och kaninen får tre önskningar var.

Björnen önskar då att alla andra björnar i skogen ska vara honor, vilket Grodan omedelbart uppfyller. Kaninen tänker ett tag och önskar sig sedan en rejäl störtkruka till hjälm, vilket han sätter på sig omedelbart efter att den dykt upp.

Björnen förvånas över detta men fortsätter sedan med sin andra önskan. Han önskar att alla björnar i de närliggande skogarna också ska vara honor. Kaninen önskar då att han ska få en motorcykel och när den dyker upp så hoppar han upp på den och börjar att varva med motorn.

Björnen kan inte tro sina öron och påpekar för kaninen att han nu har slösat bort två önskningar som han kunnat använda till något för sig själv. Björnen skakar på sitt huvud och gör sin sista önskan som är att alla andra björnar i hela världen ska vara honor!

Grodan svarar att "alla andra björnar i hela världen är nu honor" och de båda vänder sig nyfiket till kaninen för att höra hans sista önskan. Kaninen varvar upp sin motorcykel, tänker efter en sekund och säger: "Jag önskar att björnen är bög!" och så rivstartar han och åker iväg på sin motorcykel så fort han någonsin kan!

Aries!

Du har svårt med den rätta stilen.Du får lugna ner dig en stund.
Dina vitsar,är inte vad jag tänkt mig.Men dom är inte urkass.
Lugna dig lite,så hörs vi.
Jag provar med en till.....
Tre bögar sitter i en bar och skryter om sex och olika bedrifter.
-En gång fick jag in en hel gurka sa nummer ett.
-Vad är det med det,en skogaholmslimpa klarar jag lätt sa tvåan.
Det blev tyst ett tag, trean som normalt är jättekaxig säger ingenting. Men plötsligt....glider han långsamt ner över barstolen.
Är den värd en trea Leif?
Jag får väll prova jag med då....

Tre killar sitter i bastun å skryter om vad dom gav sin fru i veckan....
den 1 säger: jag gav min fru någonting som gör 100 på 3 sec....

jasså? vaddå undrar dom anndra

Jo. en ferrari

då sa den 2: gissa vad jag gav min fru... den gör 100 på 5 sec.

hmmm. vet ej sa dom anndra.

jo, en volvo

men suck svara dom...

så sa den 3... jaja, jag gav min fru någonting som gör 100 på en sec.

dom anndra blev unndrande vad fan gör 100 på en sec.

dom svara nä det vet vi inte..

jo. en badrumsvåg svarade den 3

HAHAHAHHAHHAHA

Det tar en stund,men så ramlar poletten ner.Jag tycker nog
5-6.om jag skall vara ärlig.Men det är nog nära hänglås.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem