Tisdag 14 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Dagens fräckis

Dagens fräckis

Två villiga flickor träffas på Kungsgatan.Hej!Säger dom till
varandra,hur är läget?Det har gått lite knackigt det sista.Du tror,
inte du kan låna mig en tusenlapp,tills jag kommer på rygg igen?
Antal svar på detta inlägg: 394
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Nästa »

Här är en på tal om söner.

Det var tre pojkar,som hade kortväxta pappor.(Ingen är statsråd)

-Min pappa är så liten,så han kan stå rak under köksbordet.
.Min pappa är så liten så han kan stå rak under en köksstol.
Den tredje,fick en tår i ögat,och sa att min pappa är död.
Dom andra frågade,vad han hade dött av.
-Han ramlade,ner från stegen,när han plockade jordgubbar.
En kille satt i baren och tog en drink. Det hade inte undgått honom att bartendern var en mycket sexig ung dam. Hon kom över till honom för att prata bort en stund.

Plötsligt sa han: - Du ! Jag ska gå på toaletten ! Jag slår vad om att jag kan hålla ett öga på drinken medan jag är borta. Sedan lade han en hundralapp på bardisken. Hon visste ju att toaletten låg utanför runt hörnet, så hon gick med på vadet. Då tog han ut sitt emaljöga och lade bredvid glaset och gick sen på toaletten.

- Enormt lustigt ! sa hon när han kommit tillbaka. - Inte nog med det ! sa han. Jag slår vad en hundralapp att jag kan bita mig i mitt eget öra. Det lät otroligt, så hon lade etthundra kronor på bardisken. Då tog han ut sina löständer och tryckte dem över sitt ena öra.

- En grej till ! sa han. Nu har du möjlighet att vinna tillbaka dom två hundringar som du har förlorat. Jag slår vad om att jag kan älska med dig så varsamt att du inte känner någonting. Det lät praktiskt taget omöjligt, tyckte hon, så hon ledde in honom i personalutrymmet bakom baren.

Hon drog upp kjolen... Efter en stund skrattade hon till och sa: - Ha ha ha, jag känner dig ju! Då svarade han: - Ja, sånt är livet ! Ibland vinner man, ibland förlorar man.
Annons
Den fick man läsa ett par tre ggr. innan poletten ramlade ner.
Hur skall man bedöma sånt. Underfundig. 8 poäng.
En kväll tog en flicka med sin pojkvän hem. Precis när de ska pussa varandra god natt vid ytterdörren börjar killen känna sig lite småpilsk. Med en stor portion självförtroende lutar han sin hand mot ytterväggen och, leende, säger han till henne: "Älskling, kan du ge mig en avsugning?
Skräckslagen svarar hon: "Är du galen? Mina föräldrar skulle märka det."
Han: "Äh, kom igen nu. Vem skulle komma på oss så här sent på kvällen?"
Hon: "Nej, snälla. Kan du föreställa dig om vi skulle åka dit?"
Han: "Lägg av. Det är ingen vaken nu, alla sover."
Hon: "Inte en chans. Det är för riskabelt."
Han (kåt som ett djur): "Åh snälla, snälla. Jag älskar dig så mycket!!!
Hon: "Nej, nej och nej. Jag älskar dig också, men jag kan bara inte..."
Han: "Jo, det kan du. Snälla?"
Hon: "Nej, nej. Jag kan bara inte..."
Han: "Jag ber dig..."
Helt plötsligt tänds lampan i trappan och flickans lillasyster öppnar ytterdörren iklädd pyjamas. Med en sömndrucken röst säger hon: "Pappa säger att du ska ge med dig och ge honom en avsugning. Annars kan jag göra det. Eller om det blir nödvändigt, säger pappa, att han kan komma ner och göra det själv. Men för Guds skull säg till din pojkvän att ta bort sin hand från porttelefonen.
En 10:a på studsen.Tänk jag känner mig själv generad,å det
förälskade parets vägnar.Känner igen mig själv,i ett liknande fall.
Du åker nog till Paris.Det blir din dyraste vits,hittills.He,he
Det var en man som plötsligt blivit impotent. Efter flera veckors frustration bröt han till slut ihop och gick till läkaren. Efter en grundlig undersökning säger doktorn:

- Jag har dåliga och goda nyheter. De dåliga är att musklerna runt din penis har förtvinat, och det är tyvärr obotligt.
- Och de goda nyheterna? frågar mannen, med paniken i halsgropen.
- Det finns en experimentell behandling, men det kan slå fel. Den går ut på att man implanterar musklerna från en elefantunges snabel i penis.

Mannen tänker över saken och säger så:

- Tja, jag kan inte tänka mig ett liv utan sex, och jag skulle ångra mig för evigt om jag inte försökte någonting, så vi prövar!!

Så läkaren utför ingreppet och allt går som planerat. Några veckor senare går mannen ut med sin flickvän till en restaurang för att fira sin nya utrustning. När de sitter till bords, känner han hur det rör sig i skrevet, mer och mer, tills det gör riktigt ont. För att dämpa smärtan bestämmer han sig för att dra ner gylfen. Plötsligt snor sig mandomen ut ur gylfen, glider över bordet och greppar en källarfranska från brödkorgen, innan den försvinner ner i byxorna igen.

- Wow! säger den chockade flickvännen. Det var häftigt! Kan du göra det igen?

Med tårar i ögonen och högrött ansikte svarar mannen:

- Kanske, men jag vet inte om jag får plats med en fralla till i röven!
Donne!

Det börjar bli trångt på planet till Paris.En 9:a+
Donne´s vits gav mig uppslag,på en som jag vinner en resa till Dubai på.(Man får drömma.även på IS)

En grönsakshandlare hade en son som var,så dålig på att räkna
pengar och kilogram.Han var helt korkad,men han hjäpte sin far på torget med lite annat.
En dag blev handlaren så "skitnödig",så han var tvingad att be sonen,stå ensam några minuter.
Kunder kom och gick.En kund frågade vad tomaterna kostade.
-1000-:/kg
-Då kan du ta dina tomater ,och stoppa upp i "röven"
-Det gå inte,för där är har jag redan gurka för 700:dra kronor.
Två norrmän knackade på dörren på en bordell, bordellmamman öppnade och frågade vad hon kunne göra för dom.
-Kunn de göre noe som helst for dem for hundre kroner?
Bordellmamman skrattade och sa: Har ni inte mer än hundra kronor så kan ni lika väl gå ut och suga av varandra.
Norrmännen dröp iväg men en stund senare knackade det på dörren igen och samma norrmän stod utanför. Bordellmamman frågade vad som stod på.
-Vi ønsker akkurat betale.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem