Tisdag 14 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Dagens fräckis

Dagens fräckis

Två villiga flickor träffas på Kungsgatan.Hej!Säger dom till
varandra,hur är läget?Det har gått lite knackigt det sista.Du tror,
inte du kan låna mig en tusenlapp,tills jag kommer på rygg igen?
Antal svar på detta inlägg: 394
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Nästa »

Det finska vinterkriget var slut.Alla kom hem,och en kväll skulle
det vara lite festligheter på torget i staden.Radion var förstås
där för att interjuva dessa modiga män.
Radioreportern väljer ut en kraftig och viril karl som heter Pekka
(det heter visst alla finnar)
-Välkommen hem!
-Tack!
-Vad var det första ni gjorde,när ni kom hem?
-Jag knullade käringen.
-Jo,jo,säger en rodnande reporter,men efter det då?
-Då spände jag av mig skidorna.
Pappa hunden tyckte det var dags att lära lilla valpen livets hårda skola. Tog ut den på promenad som inleddes hos slaktare Nilsson. Där hittade de ett fläskben och stack med det.
Utanför en affär stod en pudel bunden.
Pappa hund undersökte henne noga och besteg henne sedan.
De fortsatte och passerade en tjusig Saab. Pappa hund gick runt bilen, nosade på alla däcken för att slutligen pinka på ett av framdäcken. Så vände han sig till lilla valpen och sa:
- Där har du livets väsentligheter, min son. Kan du inte äta det eller knulla det,- pinka på det.
Du börjar bli riktigt rolig Gustav.8:a
Annons
En mager och en fet man träffades på gatan i staden. Den tjocka mannen mäter den smala uppifrån och ner och säger spydigt:
- När man ser dig skulle man kunna tro att det är hungersnöd här. Den magra svarar:
- Ja, och när man ser dig, undrar man om det inte är du som är orsaken!
Bra Zacko. 7:a
Jag tycker det är bra att vi blandar,så att det inte bara blir
ekivoga och fräcka vitsar.
OK, jag ger mig in i elden:

Drängen på bondgården hade varit utan kjoltyg i flera månader. Till slut kunde han inte hålla sig utan frågade bonden - med mössan i hand - om det inte skulle vara möjligt att få låna hästen och droskan och ta en tur in till Målilla där han visste att det fanns lössläppta kvinnor.
Bonden gick snabbt ut på trappan och stängde dörren bakom sig och sa som den snåle bonde han var att det var helt otänkbart att han skulle få slita på häst och vagn för sådana bagateller.
- Du ska inte tro att jag har det lätt heller, Agda vill inte lika ofta som jag så då tar jag grisen som står på dynghögen. Det är inte det bästa men det slutar i alla fall klia.
Drängen dröp av och gick och lade sig kåt som Kilimanjaro på natten. Dagen efter mötte han bonden på lagårdsbacken och hade vant sig lite vid tanken och frågade sökande...:
- Så du säger att du tar grisen?
- Ja visst, gå och prova direkt nu, sa bonden.
Drängen dröp av och det blev ett jävla liv bakom lagården. Grisen skrek som en ....just det...stucken gris, drängen vrålade och stönade. Bonden trodde att drängen hade tagit livet av grisen och var på väg runt hörnet på ladan för att se vad som stod på när han så när sprang ihop med drängen som var skitig från topp till tå med ett fånigt leende på läpparna.
- Vad har du gjort människa, lyfte du inte bara på svansen och körde på?
- Lyfte bara på svansen? Vaddå, en måste la få kyssas lite också.
Man kan ju inte gråta,så man måste skratta.En 6:a,då den var
lite "grisig", i ordets rätta betydelse.Men anlag finns Trifflan.
Hakar på Tifflans,känsliga ämne,innan jag glömmer den.

Den nye officeren,kommer till ökenregementet,som låg mitt
i öknen(därav namnet kanske).Långt från alla förlustelser.
Kaptenen visade runt den nye,och i ett tält,stod en kamel.
-Den använder vi,när det riktigt pockar på,säger kaptenen.
Vekorna går.Officeren blir,ja ni vet,så han kliver upp bak kamelen,och sätter på.
Då kommer kaptenen,och går förbi,och får se detta.
-Det var ett nytt sätt.Men vi brukar rida på den in till staden,när det pockar på.

En rödare färg,får man nog leta efter,i den officerens ansikte.
Ok! Men då kan jag dra den här då.
Lasse hade varit ute i svängen några år och levt livet, då han bestämde sig för att börja leva sunt.
Men eftersom att han visste att det kunde bli svårt så bestämde han sig för att ta kontakt med sina kusiner Oskar och Gunnar som bodde långt utanför bebyggelsen.
Han ringde dom och det var grönt att komma och bo där på obestämd tid.
Han åkte dit med mjölkbilen.
Då det gått c:a 3månader började han känna hur det börjar trycka på.
Så han frågar bröderna hur dom fick tag på fruntimmer för han förstod ju att det här med sexlivet även måste vara viktigt för dom.
Ja sa Oskar vi har ju försökt att få oss nå fruntimmer hit till gården men dom står inte ut att vara här förstår du, så vi får ta vad gården erbjuder.
Vad menar du med det? Frågade Lasse.
Jo du, vi har ju över 60 kor i ladugården så det är ju bara att välja.
Lasse som tror att Oskar driver med han frågar den andra brodern Gunnar men får samma svar. Då får det vara sa Lasse.
Men efter ytterligare 2månader så står Lasse inte ut och tar kontakt med bröderna igen med samma ärende. Och svaret blir det samma så Lasse bestämmer sig för att prova med dom villkoren att bröderna inte skulle skratta. Vilket dom försäkrar att inte göra.
När akten var slut så kom han ut nöjd och belåten, men till sin fasa ser han båda bröderna stå och skrattar tills dom håller på att kikna. Men ni lovade ju att inte skratta sa Lasse.
Förlåt sa Oskar men du tog ju den fula.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem