Tisdag 14 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Dagens fräckis

Dagens fräckis

Två villiga flickor träffas på Kungsgatan.Hej!Säger dom till
varandra,hur är läget?Det har gått lite knackigt det sista.Du tror,
inte du kan låna mig en tusenlapp,tills jag kommer på rygg igen?
Antal svar på detta inlägg: 394
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Nästa »

I morgon är det din tur,så att jag får mobba dig.He,he
Vi fortsätter under Dagens fräckis.
Var är Zacko?Sörjer han Halmstads förlust än.?
Okey, imorgon får du och andra på IS chansen att veta slutet på Järv-Anton bestigning. Alltid något som väntar! Tyvärr får ingen chansen -inte heller du Leif- att ge tillbaka eftersom slutet är en höjdare av yppersta klass. Ja den når oanade höjder skall du veta. Vänta, läs, förundras, skratta och imponeras det är vad jag kan säga om slutet.
Du är härlig, Leif!
Inte sörjer jag en förlust, det är 3 nya poäng till helgen mot Örgryte
Putte Gunn tvingade mig att skicka 2 bidrad igår, så därför blev det ingen idag... jäkla Putte G.
Men imorgon har jag en laddad
Annons
Bra Zacko då kanske slutet på Järv-Anton kan vänta ett tag?
Leif jag har nu suttit och läst igenom alla vitsar en bra och en del mindre bra. Nu undrar jag, var hittade du din vits om narkosläkaren. Kan det har varit i tidningen Land eller Aftonstunden för den var i mildaste laget. Bättre kan du, jag har det på känn!
Dom finns i huvudet,på Göteborgare.Visste du inte det.
Vissa vitsar skall berättas muntligt,för att få full effekt.Det är marigare att skriva.Sedan har vi utlovat,att inte spåra ur.
Men jag förstår att du vill spåra ur,men då är vi borta min käre
Putte.
En liten dvärg,var på en pissoar.Då han inte nådde upp,bad han
mannen bredvid att ställa honom på kanten av rännan.Han stödde sig då mot väggen med bägge händerna,och bad mannen
hjälpa honom,att plocka ut den

Mannen var hjälpsam,men fick en chock,då hela organet var
fullt av sår och eksem,och dröp av varbölder.Men han tog ut den.


Fy tusan vad äckligt.Har du varit hos doktorn,med detta problem.
-Ja,sa dvärgen
-Vad sade doktorn.då?

-Vad du gör så rör aldrig den med fingrarna.
Nej nu tar du fel jag tycker din vits var "gör" bra! Jag spårar väl aldrig ur........... väl?
Har en rolig,den gör sig bäst muntligt,men jag ska försöka snygga till den utan att poängen försvinner!
" Två icke heterosexuella män badar Jacuzzi en mysig fredagskväll. Det skummar och gurglar....allt är jättemysigt.
Plötsligt ser den ene mannen att det flyter sådan vätska som barn blir till av i vattnet.
-Sitter du och leker med dig själv säger han besviket.
-näää,jag gjorde bara lite egna bubblor!
Anders,det blir en 2:a max.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem