Tisdag 14 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Dagens fräckis

Dagens fräckis

Två villiga flickor träffas på Kungsgatan.Hej!Säger dom till
varandra,hur är läget?Det har gått lite knackigt det sista.Du tror,
inte du kan låna mig en tusenlapp,tills jag kommer på rygg igen?
Antal svar på detta inlägg: 394
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Nästa »

Donne!

Jag förtydligar mig:

Tidelag(det är snusk med djur)incest(det är sex inom familjen)
och lyteskomik,blir inte bra,på ett forum.Grisigt!
Ok då!
Bosse! Du har talang.En 8..a.Det börjar bli trångt,så du får bida din tid,men den kommer.
Annons
För att visa hur en incesthistoria,av blygsamt slag kan vara:

Incest är alltså sex inom familjen,för dom som inte vet(kan ju
finnas,en nörd i någon stuga).

Brodern ligger och har samlag med sin syster.
-Det är lika skönt att ha samlag,med dig,som med morsan.
-Vad konstigt,det säger pappa också.

Detta är i upplysningssyfte,för att informera om det grisiga.
Talang o talang ?
En e la Göteborgare !
/B
Den store jägaren kom in på baren och började skryta om att han kände igen hudar och kulhål på nedfallet vilt. Han sa; "Knyt för en ögonbindel och ställ upp lite öl och ta hit lite djurhudar så ska jag tala om vad det är för djur"

Vadet antogs och djurskinn togs fram. De satte för en ögonbindel och gav honom ett skinn. Han började känna fram och tillbaka på skinnet och sa; "Det här är antilop skjuten med en 22:a", och det var naturligtvis rätt. Fram med ett nytt skinn. "Det här är en tiger skjuten mitt i hjärtat med en 308:a", rätt igen och nya öl. Så höll det på hela kvällen och till sist ragglade han hem och la sig.

Nästa morgon när han tittade sig i spegeln hade han fått ett riktigt blåöga och han sa till sin fru; "Visserligen var jag full när jag kom hem igår, men inte slogs jag väl?" "Nää, svarade frun, det var jag som gav dig snytingen. Du kom hem och ladig, satte handen innanför mina trosor och gnuggade runt lite och sen så sa du; "Skunk, dödad med en yxa..
Robban! Kan man ge 10 1/2,så gör jag det.He.he.



Bosse! Bor du i Haga oxå,så är du snart med-lem.Vi hörs.
Man tackar *ler*

Kul att bidra till att andras lycka
Leif jag, gör ett försök till, men skulle nog inte ha frågat om narkosläkaren.
-Gå tillbaka hem och hämta mina stövlar, sade bonden till drängen.
Drängen traskade över åkern och in i storstugan.
-Jo, husbonn sa att jag skulle sätta på dig och dottern, upplyste drängen bondmoran.
-Nej du ljuger värre än en hästhandlare ge dig iväg, sa bondmoran.
-Följ med ut på farstubron, sa drängen
-Husbonn skall jag ta båda, ropade drängen.
-Ja dé klart är du dum dräng-svordom. ropade husbonn tillbaka.
En man och hans fru äter en finare middag på en fashionabel restaurang, när en bedövande vacker ung dam kommer fram till deras bord och ger maken en kyss mitt på munnen. Hon säger något om att ses senare och går sen iväg.
Frun stirrar förvirrat på maken och frågar:
Vem i h-e är det där??
Det är min älskarinna, svarar maken.
Nääh... det här var droppen! skriker frun. Nu har jag fått nog! Jag vill ha skilsmässa!
Det kan jag i och för sig förstå, säger maken. Men kom ihåg att då blir det inga fler shoppingturer till Paris, inga fler långsemestrar på Barbados, inga fler weekendturer med segelbåten och ingen BMW i garaget. Det är du som väljer!
Precis när han säger detta kommer en gemensam bekant in i restaurangen tillsammans med en härlig ung brunett.
Vem är det Roger har med sig? frågar frun.
Det är hans älskarinna, svarar maken.
Då säger frun:
Våran är sötare!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem