Tisdag 14 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Dagens fräckis

Dagens fräckis

Två villiga flickor träffas på Kungsgatan.Hej!Säger dom till
varandra,hur är läget?Det har gått lite knackigt det sista.Du tror,
inte du kan låna mig en tusenlapp,tills jag kommer på rygg igen?
Antal svar på detta inlägg: 394
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Nästa »

Här kommer mitt första bidrag, ber om ursäkt för att jag är sen i leken idag.

Olle hade lite problem med för tidig utlösning och uppsökte en doktor för att komma till rätta med problemet:

- Det är inget som du behöver skämmas för. Sa doktorn. Jag har haft många patienter före dig som haft samma problem. Jag brukar säga åt mina patienter att så fort de känner att något är på väg att hända innan det är dags, så ska de göra något som får dem att komma av sig.

Eller bli skrämda, kanske man ska säga.
Olle tyckte att det lät som en väg att gå. På vägen hem stannade han vid en sportaffär och köpte en startpistol som kunde uppfylla hans önskemål.

När han kom hem låg redan frun i sängen utan en tråd på kroppen.
Olle tyckte att han lika gärna kunde testa med en gång. Han klädde av sig och kröp ner till kära hustrun och började gosa. Pistolen smög han in under kudden.

Efter fem minuter i en 69:a kände Olle att nu var det nåt på gång så han tog fram pistolen och brände av ett skott.
Nästa dag satt Olle åter i doktorns väntrum. När han väl kom in till doktorn sa han:

- Rådet du gav mig var alldeles åt helvete!
- Vad hände? undrade doktorn.
- Jovisst skrämde jag mig så att det inte gick för tidigt.
- Men det var väl bra?
- Jovisst, men frugan sket mig rakt i ansiktet, bet av mig ollonet och ur garderoben hoppade brevbäraren fram och skrek: "Skjut mig inte! Skjut mig inte!"
Robban!

Tror det är en dublett.
Robban:
Annons
Faktiskt en av de roligaste vitsarna jag hört på länge!
Vi är inne på för mycket tidelag.Nu lugnar vi oss,och tar lite

snyggare vitsar.Det blir för tjatigt annars.

SNÄLLA NI,LITE MINDRE VÅGAT
Robban !

Sidan 21 2005-08-16 09:09,hade Zacko samma vits.

Vem skall ha äran. Zacko var först.
God morgon!

Såg inte att Zacko hade lagt in den. Självklart ska Zacko ha äran.
Vi kör denna då:

Skogshuggar-Arne gick till doktorn för att han hade ont i sin snopp. Väl inne på doktorsmottagningen, efter sedvanlig undersökning av den delikata delen av Arnes kropp, bad doktorn Arne berätta hur han levde sitt liv. Den bastante skogshuggaren harklade sig och sa:

- Jag vaknar tidigt på morgonen, och precis som så många andra män har jag ett kroniskt morgonstånd. För att få bukt med detta brukar jag lägga frugan till rätta och väcka henne med ett morgonknull. Efter en rejäl frukost är det dags att gå ut i skogen, men innan jag hinner ut brukar frugan komma smygande och vilja ha ytterligare ett skott i råttan, och det kan jag sällan tacka nej till.

Efter en vända i skogen är det dags för förmiddagskaffe, men istället för en slät kopp brukar jag släta över frugan istället. Efter det bär det ut i skogen och hugga fler träd, och när det sedan dags för lunch är jag sugen på både det ena och det andra. In genom dörren, fram till frun och pang, sen är träningen för barntillverkning i full gång.

Efter lunchen är det dags att vila middag ett par minuter, problemet är bara att när jag och frugan väl hamnar i sängen, så är inte sova det första vi tänker på.

Innan eftermiddagsfikat hugger jag träd så att det ryker, men i och med att jag inte träffar en enda människa innan under dagen så är frun en fröjd för ögonen när jag kommer hem och fikar. För att visa min uppskattning brukar jag älska med henne på köksbänken efter fikat.

Under den sena eftermiddagen samlar jag ihop alla träden jag fällt, och sedan bär det av hemåt för att äta middag. När jag kommer hem hinner jag sällan mer än in genom dörren förrän frugan kommer fram och sliter av mig kläderna och börjar rida mig på hallmattan. Hon har varit lika ensam som jag under dagen, så det är inte konstigt att hon blir glad när jag kommer hem.

Efter avnjuten middag sätter jag mig framför TV:n och ser på nyheterna och sporten. Frun vet bättre än att störa mig då, så hon nöjer sig med att suga av mig. Efter sporten är det dags att gå till sängs, och som jag sa har vi svårt att hålla oss i styr när vi hamnar i sängen, så det brukar bli både ett och två sköna ligg innan vi somnar.

Ja, och sådär fortsätter det dag ut och dag in, vecka efter vecka, för det händer inte så mycket i skogen.
Doktorn tittar på Arne med uppspärrade ögon och utbrister till sist:

- Och du undrar alltså varför du har ont i snoppen!?
- Ja... Svarar Arne lite osäkert, men utbrister sedan glatt:
- Men jag har en teori, kan det vara allt det där runkandet i skogen?
En svensk , en dansk och en norrman satt i en bar i ett främmande land. Ölen var utsökt, utsikten fantastisk och människorna vänliga och glada.
”Vet ni vad? Sa svensken. –Fast allt är så bra här så har vi en pub hemma som är bättre, där bartendern alltid bjuder på den fjärde ölen.

” Vet ni? Sa dansken. Hemma i vår lokala bar så bjuder alltid bartendern på var tredje drink och dessutom ordnar han gratis skjuts hem om man tagit ett glas för mycket.

”Vad dere sier är inget mot vad en kan få i vår bar hjemme i Trynnefjöl i Norge, säger norrmannen.
I de øyeblikket de setter en fot i stedet så blir dere bjudet på en drink och när de drikket opp förste drinken så blir de omtrent bjudet på en andre drink. När dere så är förnöjt med drinker så blir de eskortert till övervåninga och där får dere sej ett orntli gott knull. Allt gratis.

Svensken och dansken protesterar högljutt och menar att det kan inte vara sant, men norrmannen svär att vartenda ord är sanning.

Svensken frågar då. Har du verkligen upplevt detta själv.

Nej, svarade norrmannen, -slet ikke mej men mi söster.
Robba!

Tror du är avundssjuk på huggaren.Det är både jag och doktorn.
En 8...a,då den var lite i längsta laget.
Gustav!

Du håller dig på topp 9....a

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem