Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Forumet är tyst varför det?

Forumet är tyst varför det?

Inga nya trådar, inga inlägg, inga diskussioner - ingenting.
Vad är det som hänt?
Antal svar på detta inlägg: 197
Sidor: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Nästa »

Kan det bero på elfel
Några kanske fortfarande sitter med Telefonmodem och då är det ju många som har avbrott just nu.

Kanske inte direkt elfel men något sorts kontaktfel är det. Tycker att det styrs lite väl hårt. Samhällsdebatterna brukar vara både högljudda och ilskna. Allt skall vara så perfekt ingen får ta illa upp ingen får känna sig trampad på tårna även om dom som klagar över det är likadana själva. OK om det börjar spåra ur korrigera men var och en som gett frågorna intressanta har mycket väl kunnat både ta och ge. Tycker man inte det är ok så behöver man inte delta. Jag vet att det här är slutdiskuterat men tyvärr är det nog svaret på din fråga
Annons
Därför att leiake inte skriver en massa roliga och tokiga
saker
Det är väl så här de ville ha det, de har ju lyckats med att tysta de som diskuterade även om det gick lite vilt till ibland. Så nu har ni fått vad ni bad om.
Jag tror att det ligger väldigt mycket sanning i det rutan säger... Även Wilmas inlägg kan vara en del av förklaringen.
Sedan verkar också Bubben ha försvunnit härifrån... Han höll ju också liv i forumet med alla inlägg åt höger och vänster.

Ps. Hoppas inte att detta räknas som politik nu när jag skrev höger och vänster
Eftersom det fortfarande är tyst, vill jag ha en programförklaring från moderatorerna.
Är det enbart t ex datorrelaterade frågeställningar som är godkända. Lite om väder, barnbarn o d som jag brukar skriva om verkar ju vara OK.
Men sen då?
Även jag efterlyser intressanta frågeställningar att ha synpunkter på och kunna få diskutera. Det behöver inte bara vara politik.
Vad blir det av IS om inte det fria ordet finns även här.
Tala om för oss i klartext vad som är OK och inte. Kanske en förteckning över vilka ämnen som är "bra för oss" vore bra. Då vet vi vad vi har att rätta oss efter
Annars tror jag det är lika bra att "släcka ner Forum"!
Underbart Poppo att du tog upp det här.

Andreas passa dej noga!

Rutan, bra!

Wilma , jag också

Det är så torrt härinne så det dammar om det!
Håller med er alla ! jag saknar fjälkobonden med!
Fullast: Vad menar Du: "Så nu har Ni fått vad ni bad om"?
Vem av oss har önskat denna nästan totala tystnad?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem