Lördag 18 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Forumet är tyst varför det?

Forumet är tyst varför det?

Inga nya trådar, inga inlägg, inga diskussioner - ingenting.
Vad är det som hänt?
Antal svar på detta inlägg: 197
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Nästa »

Zacko var för censurera mera? Detta är min sista skrivelse här jag komenterar inte din fråga zacko! Med risk att denna tråd stängs!
Jag tycker nog att den här tråden är ett tydligt bevis på att det går att debattera ett ämne snyggt och prydligt, för övrigt så finns det inget eller ingen som jag har stött mig på, alla är vi olika vilket är ett måste annars skulle alla tycka precis likadant och då skulle vi inte kunna ha några diskussioner överhuvudtaget nej låt IS forum vara som det är lite måste man tåla.

xyx.
Håller med föregående talare i allt.
Annons
mrTACO:

Rätt, ser man inte mitt inlägg som ett ironiskt inlägg, finns det inga kommentarer
Jag måste säga att det är väldigt intressant att läsa alla inlägg i den här tråden, och...vi sköter oss perfekt!

poppo, du har inte en aning om vad du startade, den här tråden behövdes verkligen! En eloge till dej!
Nä fy för politik igen på forumet
de ytterligheter som var innan
medlemsinloggningen vill jag inte ha.
Alla letade skit och elände för att avreagera
sig på. rena spamningen.
Det handlade inte om några trevliga saker alls.

Titta bara på denna tråden, de som skriker ut!
protestera mer med feta eller stora bokstäver.
är förmodligen de som kommer att vara
med i just denna heta diskussion.
De är också de som inte kan ta ett moderator nej.
eller rätta in sig om de blir tillsagda.
utan att de skall protestera mera.

Jag tror att när de tog bort politik/allmäntråden
så fick killarna det lugn de behövde.

Vi glömmer ju att de driver det ideellt och på fritiden.
och jag tror inte de misstror oss som skribenter.

Varför inte använda IS som värdens bästa startsida
och att skriva politik på de sidor som hela tiden jagar
detta i media och överöser oss med input som man
blir F... på
Ja denna tråd har verkligen brutet tystnaden, det är riktigt roligt att läsa alla inläggen så poppo.
En liten undran bara, alla ni som vill diskutera politik varför blir/blev ni inte politiker då hade ni kunnat babbla politik i all oändlighet
Skämt o sidor klart att det hade varit kul att höra el rättare sagt läsa vad ni tycker om en massa saker!!!
Tråkigt, när jag klickar på Poppos profil kommer jag till forums start sida.

xyz.
Det är ju just det som är poängen hjg123, iom inloggning så är möjligheterna större att styra in debatten på rätt spår genom att ha koll på debattörerna.

Att diskutera politik behöver ju naturligtvis inte handla om att agitera för en viss riktning. Det är ju gränsdragningen här som jag tror de flesta stör sig på. Man ska väl kunna debattera samhällsfrågor i stort, som t ex nyligen a-kassedebatten. Det är ju inte bara en politisk fråga utan en samhällsfråga i allmänhet. Oavsett politisk färg påverkar den frågan ju ett stort antal människor. Många gånger hör man ett politiskt beslut och går i taket av ena eller andra skälet men utan att se helheten, då är ett forum som detta utmärkt att få lite bredd på informationen tack vare den bredd vi har här på typen av deltagare.

Många av oss har en tendens att se saker ur sitt eget lilla grodperspektiv och inser inte vidden av saker förrän nån vettig människa förklarar på ett vettigt sätt, i lugn och balanserad form naturligtvis. Det kan få en hel del talgdankar att gå upp för många om man får lite mer information och ser andra sätt att tänka. Det är ur detta perspektiv jag skulle önska att dessa diskussioner fick plats här på forumet.
xyz, jag har också provat och det blir likadant för mej. Säg inte att poppo blivit avstängd!!!!!!!!!!

Tacksam för svar.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem