Lördag 18 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Homofobi eller rättänkare

Homofobi eller rättänkare

Vi som är emot att homofiler skall få adoptera barn anses ju inte vara riktigt rumsrena trots att vi har den samlade världsexpertisen på vår sida.
Detta gäng alltså, de homosexuella sitter på högt uppsatta poster i Sverige och kan på så sätt göra sina åsikter till sanningar. Sanningar som politker och andra har svårt att gå emot. Ifall de gör det anses dom tillhöra någon avdankad nazifalang.
T&...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 147
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Nästa »

Det vore kul med en Pride-Festival där vi heterosexuella manifesterade vår sexualitet. Jag undrar hur provocerade de homosexuella skulle känna sig?
Batting du har som valigt bra idéer. Jag köper också denna rätt av och går gärna först i den marschen! Klart det vore provocerande att se så många normala människor på en och samma gång, men det är väl därför man går i demonstrationståg och ordnar festivaler. Ja, inte för att se så många normala utan för att väcka uppmärksamhet. Hade på känn att du skulle komma med en kontring Batting!
I onsdags hade dom tävlingar i Danmark för homosexuella -vet inte vilka , men tippar på rövkrok- jag undrar vad reaktionen blev ifall tävlingar utlystes för hetrosexuella?
Blir jag psykiskt sjuk, och uppför mig onormalt, blir jag omhändertagen och medicinerad. Men har jag sex med en annan man, klassas jag som helt normal. Vilket sjukt samhälle!!!
Annons
Barn skall inte växa upp i homusexuella äktenskap,punkt slut.
Vad skall vi göra av dessa människor,som är homosexuella.
Det är punkten.Skall vi slå ihjäl dom,eller skicka dom till Iran.

Mellan 20-30 % av befolkningen är avvikande.Det gör 9x3=
2,5 miljoner svenskar har dessa problem.Det verkar olösligt.
Ingen politiker vågar ta sig an,detta.

Dom homosexuella jag känner,är artiga,rena trevliga,omtänksamma och ordenliga människor.

Men vore alla sådana,så utplånas mänskligheten,därför är det
mot naturen och sjukt.

I framtiden kanske fosterprov kan avgöra,så får modern ta
ställning.Föda eller ej.
P.S. Naturen har utvecklat Aids för att ta kål på
Prostituerade,knarkare och bögar.
att dom finns kan vi inte göra någonting åt men att dom ska ha samma rättigheter som oss normala e fan sjukt nä tillbaka i skuggan med dom.... dom ska inte ha samma männskliga rättigheter som ha barn, gifta sig m.m dom kan hålla sig borta från vårt sammhälle och ge tusan i och sticka ut näsan å gnälla om att dom behandlas anerlunda (det e dom ju för fan). Vad ger dom för bild till barn och ungdomar att det e ok att vara bög?. visst va det då men gapa inte om att ha samma rättigheter som icke bögar.....

tycker det e fel av politiker som diggar att detta e ok... finns inget som e ok med detta... fy fan säger jag bara.......

sedan att dom kan vara trevliga med e väl för tusan ingen ursäkt det e ju för tusan e ko med.......

snart e det väll ok att gifta sig med sin egen dotter med.... om nu det skulle komma på tapeten....

nä dax att rensa i vårt lilla samhälle......

Ramon:

Du e säkert på läst å en god medmänniska men jag tycker du inte ska ge hopp till anndra människor att det e ok att vara bög...

att ha en sexuel avikelse e fan inte att vara bög, bög är ett ställningstagande man tar hur man vill leva sitt kiv en jävla skillnad.....

säger bara att vara bög ÄR en sjukdom ock kan hinndras om den upptäcks i rätt tid...... när det e vet jag ej inte upp till mig..... men sprider man att det e ok så blir det naturligtvis svårare att upptäcka

FATTA DET Ramon....
Putte: Du tycker att det är 'tråkigt' med våld men att homosexuella är klart medvetna om att dom väcker ilska och avky med sina marscher och festivaler. Lite har dom alltså sig själva att skylla enligt din uppfattning.

Detsamma brukade nazistsvansen i Sverige och historierevisioniseterna säga om judarna, dom har ju lite sig själva att skylla att nazisterna ville avliva dom, när dom var så provocerande.

Du upprepar att homosexuella är personlighetsstörda och är jämförbara med tidelagare, pedofiler och förståndshandikappade.

Du däremot som öser ditt äckel över människor som har en annan sexuell läggning du själv, som anser att arbetsplatser bör könssegregeras eftersom män och kvinnor inte kan arbeta ihop, som tycker att diktatur kan vara ett bra alternativ till demokrati, du är inte personlighetsstörd utan norm för hur en god svensk bör vara. Eh?
Ramon jag tror att denna tråd börjar bli oerhört skör! Jag vet inte vad homosexuella gör med oss hetrosexuella, men tydligen plockar den fram den sämsta sidan hos många av oss.
Eftersom du drog igång denna till synes infekterade debatt Ramon jag vore tacksam för en analys av just det problemet.
Jag måste även påpeka att jag själv aldrig varit med om att knacka ner någon bög, men att uttrycket fanns och var allmännt accepterat när jag växte upp.
Detta att naturen spelat vissa människor ett spratt var det riksbögen Jonas Gardell som framförde i en debatt, inte ens han ser dennna läggning som normal. Om det är som du säger, ja då är homofili något helt naturligt och absolut inget avsteg från det normala. Visst kan vi få denna störning till ett normaltillstånd! Det är bara att anamma det hela och göra precis som i Grekland på Sokrates tid och senare också för den delen, låta även pedofili bli rumsrent.
Ramon, jag uppfattar dig som en god medmänniska, men tror du verkligen att homofili är helt normalt.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem