Lördag 18 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Homofobi eller rättänkare

Homofobi eller rättänkare

Vi som är emot att homofiler skall få adoptera barn anses ju inte vara riktigt rumsrena trots att vi har den samlade världsexpertisen på vår sida.
Detta gäng alltså, de homosexuella sitter på högt uppsatta poster i Sverige och kan på så sätt göra sina åsikter till sanningar. Sanningar som politker och andra har svårt att gå emot. Ifall de gör det anses dom tillhöra någon avdankad nazifalang.
T&...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 147
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Nästa »

Tyckeratt homosexuella ej borde få inseminera varken på sig själva eller andra,däremot kan de få adoptera något barn som svälter eller på annat sätt far illa på det här klotet,men de behöver väl ett inseminerat barn för att hävda sitt ego, kortsiktigt tänkande tycker jag.
Men gud!!!

Det finns INGET som säger att ett homosexuellt par skulle vara sämre föräldrar än ett hetropar .. !!!

Jag fattar inte vad sexualiteten har med barnauppfostran att göra!!
Helt rätt tycker jag, men när klotet är så över befolkat och så många barn far illa kan de homosexuella lika gärna adoptera, istället för att skapa på konstgjord väg.
Annons
Rustan Linde, när klotet är så överbefolkat och så många barn far illa kan de som heter Rustan lika gärna adoptera.
Ungefär samma logik...
Göcke!!

Ta bort Putte Gunn från denna site,

ni får dåligt rykte !


Läser inte OP:n hans "upplysta" inlägg?

Läs noga. Samtliga.

Jisses amalia, jag hade glömt denna virriga tråd.

Putte:

Jag förstår fortfarande inte vad du har emot homosexuella, dina inlägg är någon slags blandning av indignation och konspirationsteorier. På vilket sätt världens homosexuella stör dig i ditt dagliga liv har jag fortfarande inte förstått.
Los Lovos

Varför drar du då upp denna tråd igen?
Los Lovos:


Jag är från Norrland, betyder det att jag är en byfåne eller ett fattighjon eller kanske bådadelarna?
Nu då en gång för alla. Hittar inte mitt inlägg i hastigheten, men så här är ligger det tilll. Jag är uppfostrad i en tid då allt vad homofiler hette var en styggelse, knacka bög var en hobby och de ansågs vara psykiskt sjuka. Det sista tror jag stämmer även idag, för någon form av störning är det.
Det jag retar mig är att många homofiler tillhör intelligentan eller har portarna öppnade in mot det som i dagligt tal kallas finkulturen. På så sätt kan dom göra sig hörda i alla media och dom bereds generöst med plats i radio, TV och tidningar.
Tänk dig att det här vore ett gäng homosexuella gruvarbetare eller städerskor som på bred front skulle vilja driva igenom i mitt tycke så sjuka idéer som att bögar och flator skall få gifta sig och adoptera barn om de så önskar. Dessa individer skulle bli hängda av makt- och kultureliten i Sverige och utomlands. Helt enkelt därför att dom inte står på den rätta plattformen.
Ta en titt bland soffprogrammen eller åsiktsprogrammen i T V där råder nästan undantagslöst varannan bögarnas och varannan flatornas. Den här lilla udda gruppen får verkligen göra sig bred i vårt land.
Avslutningsvis, pudelns kärna! Det som gör mig heligt förbannad är att denna i mitt tycke sjuka skara kan köra över all samlad expertis vad gäller rätten att adoptera barn. Egentligen var det där debatten började och för min del har den aldrig slutat eftersom jag vidhåller att det fel.

Putte:

Jag har svårt att addressera dina konspirationsteorier angående homosexuella i media, jag tror inte du har rätt men kan inte bevisa det.
Men varför tror du att ett gaypar är sämre föräldrar än ett par som är straighta?
Det finns ju inga bevis för att det skulle vara skadligt för ett barn att uppfostras av homosexuella. Heldre borde man ta barnen av alla alkisar och narkomaner och bortadoptera dem till gaypar, det skulle alla tjäna på.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem