Lördag 18 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Homofobi eller rättänkare

Homofobi eller rättänkare

Vi som är emot att homofiler skall få adoptera barn anses ju inte vara riktigt rumsrena trots att vi har den samlade världsexpertisen på vår sida.
Detta gäng alltså, de homosexuella sitter på högt uppsatta poster i Sverige och kan på så sätt göra sina åsikter till sanningar. Sanningar som politker och andra har svårt att gå emot. Ifall de gör det anses dom tillhöra någon avdankad nazifalang.
T&...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 147
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Nästa »

Jag säger bara e sak, stackars barn.
Jag säger bara en sak, stackars barn. :)
Nane men Putte Gunn tycker det är helt ok att alkoholister och pedofiler skaffar barn, de visar det ju inte öppet som homosexuella gör på centralen. (går där varje dag men aldrig sett det) Så jag antar att han/hon tycker det är ok så länge Putte Gunn inte ser det.

Enda som skulle sätta P för adoption av homo föräldrar är sånna som Putte Gunn. och ja Nazister och rasister.
Jag ser det bara som mer bögar mer tjejer över åt mig :)
Annons
Liquidchild, Guran, Putte Gunn... är det här fantastiska fyrans eller fantomens hemsida?
Jag säger bara en sak, stackars barn. :)
Putte Gun skrev:
"Egil, jag skrev på naturlig väg! Återigen slog prestigen till. Det här gjorde dom inte för att dom ville ha barn utan för att i första hand visa att dom kunde skaffa barn trots sin sexuella läggning. Vem som betalde den dyrbara befruktningen står nog skrivet i stjärnorna förmodligen vi skattebetalare."

Jag tror inte att någon anonym flata skaffar barn med Gardell för att bevisa för dig och andra stofiler att dom kan!
Även jag menade på naturlig väg, det var därför jag poängterade att det inte gjorts på klinik och lite skämtsamt undrade ifall de tyckte det var äckligt.
Så du behöver nog inte fundera på om du som skattebetalare har bidragit till Gardell Junior.

Rob:

Jag brukar respektera det du skriver, men här vet jag inte vad du har fått för dig. Du påstår atthomosexualitet inte är unikt för människan, utan även förekommer inom djurriket. Det är struntprat. Förvisso en av de homosexuellas mest frekvent återkommande käpphästar, men ändå struntprat. Det finns ingen homosexualitet bland djuren. Företeelsen är till fullo uppfunen av människan. Du påstår anorlunda, kom med bevis.

Emellertid håller jag med vem det nu var som skrev att huruvida homosexuella får gifta sig eller inte känns som om det kvittar. Vem bryr sig.

Det enda viktiga är att de inte får adoptera barn hursomhelst. Jag kan inte veta om 2 bögar blir bättre eller sämre föräldrar än genomsnittet, men jag vet detta - jag skulle inte vilja vara adoptivbarn till två homos.

Min högst personliga uppfattning är att homosexualtitet i sin extrem är uppfunnen av naturen för att råda bot på överbefolkningen.

Nej Rob det är du som anser att avvikare har alla rätt i världen både till det ena och det andra! Det är skillnaden mellan oss.
Men en sak har du rätt i det är sjuka människor vi talar om pedofiler alkoholister och homosexuella. Där är vi helt överens!
Los Lovos här kommer två artiklar

http://news.nationalgeographic.com/news/2004/07/0722_040722_gayanimal.html


http://www.ipsnews.net/news.asp?idnews=27742

finns ju hur mycket som helst och jag orkar inte läsa några andra. Det är helg så nu tillbaka till BF2 :D
Det är väl meningen att barn skall få bästa möjliga start i sitt liv, och då verkar det konstigt att adoptera bort dem till folk som är sexuellt avvikande.
För homosexualitet måste väl anses vara en avvikelse.
Möjligen en normal avvikelse, men dock en avvikelse.

/Batting

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem