Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Historiedags

Historiedags

Frukostdags


En make stekte ägg till frukost åt sin hustru.

Plötsligt kommer hustrun inrusande i köket.

- Försiktigt, säger hon, FÖRSIKTIGT! Sätt i mer margarin!
Du steker för många åt gången. FÖR MÅNGA!
Vänd dem! VÄND PÅ DEM NU!
Det behövs mer margarin. Åh, herre gud!
VAR ska du få plats med MER MARGARIN?
Dom kommer att fastna! Försiktigt... ...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 413
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 Nästa »

Fröken frågade lille Kalle vad han ville bli när han blev stor.
Jag ska bli trucker, svarade Kalle.
Jaha! Vad gör en sån då?
På veckorna kör man Scania och på helgerna går man på vilda partyn, dricker sprit och sätter på snygga brudar.
Nä! sa fröken, Jaha, sa Kalle, jag får väl bli... Lastbilschaufför då!
Det lät bättre! Beskriv vad en sån gör, sa fröken.
Tja... sa Kalle, på veckorna kör man Volvo och på helgerna får man vara i garaget och laga skiten, dricka billig öl och runka...
Golftränaren till den kvinnliga eleven:

- Du håller klubban alldeles för hårt. Tänk dig att det är din mans penis. Ett fast grepp men inte för hårt och inte för löst. Prova nu:
En stund senare utbrister han irriterat:
- Om damen tar ut klubban ur munnen igen så kanske vi kan fortsätta träningen...
En man som kom in på en bar och såg en bonde sitta vid ett bord och sakta bli fullare och fullare.
Han såg mycket deprimerad ut så mannen gick fram och frågade vad det var som hänt.
Vissa saker kan man bara inte förklara. Svarade bonden.
Försök, så illa kan det väl inte vara. Sa mannen.
Jag höll på att mjölka kon idag när hon plötsligt tog högra benet och sparkade omkull hinken och spillde ut mjölken.
Det var väl inte så farligt, inte nog för att sitta här och supa dig full.
Suck…vissa saker kan man bara inte förklara.
Vad hände sen? Fortsatte mannen att undra….
Jag tog ett rep och band hennes högra ben vid båsets högra vägg, tog upp hinken och började mjölka igen.
Men just som jag fyllt hinken sparkade hon omkull den med vänstra benet och spillde ut mjölken”.
Berättade bonden vidare…
”Det var ju olyckligt men fortfarande inte nog för att sitta här helt nere och supa”. Tyckte mannen.
Suck…vissa saker kan man bara inte förklara.
Men mannen ville att bonden skulle fortsätta att berätta!!
Jag tog ett rep till och band hennes vänstra ben vid båsets vänstra vägg, tog upp hinken och började mjölka igen.
Men just när jag fyllt hinken viftade hon omkull den med svansen och spillde ut all mjölken.
Berättade bonden moloket vidare…
Du har verkligen otur min vän, men är det verkligen tillräckligt för att vara så deprimerad?
SUCK…vissa saker kan man bara inte förklara. Säger bonden återigen..
Vad gjorde du sen? Undrade mannen.
Jag hade inte fler rep sa jag tog av mig svångremmen och band hennes svans vid takbjälken…
det var då mina byxor föll ned och min fru kom in och… och vissa saker kan man bara inte förklara
Annons
En 120-kilos arbetare satt på den lokala baren med sin ovanligt attraktiva fru och njöt av en öl. Plötsligt kom det in en liten, skallig man och vände sig till arbetarens fru.
-Goddag, mitt namn är Wilfred. Jag skulle vilja ta med dig hem, hänga dig upp och ner i benen, fylla ditt sköte med porter och dricka upp det.
Kvinnan for upp och skrek till sin man.
-Ska du tillåta en man att tilltala mig så?
-Visst. En man som kan dricka sju liter porter på en gång är inte någon jag säger emot.
Är detta IS längsta tråd?? Någonsin!
Dessa är lite längre..


[www.internetstart.se/forum/las.asp?id=12822] .


[www.internetstart.se/forum/las.asp?id=38957] .
Frun skickar ett sms till sin man som lyder:
-Ska vi ha en mysig helg med god mat, vin å en massa sex???
Mannen svarar: -Ja de låter UNDERBART!!!
Frun: -BRA! Då syns vi på Måndag..
En kväll tog en flicka med sin pojkvän hem. Precis när de ska pussa varandra god natt vid ytterdörren börjar killen känna sig lite småpilsk. Med en stor portion självförtroende lutar han sin hand mot ytterväggen och med ett leende säger han till henne: "Älskling, kan du ge mig en avsugning? Skräckslagen svarar hon: "Är du galen? Mina föräldrar skulle märka det." Han: "Äh, kom igen nu. Vem skulle komma på oss så här sent på kvällen?" Hon: "Nej, snälla. Kan du föreställa dig om vi skulle åka dit?" Han: "Lägg av. Det är ingen vaken nu, alla sover." Hon: "Inte en chans. Det är för riskabelt." Han: (kåt som ett djur) "Åh snälla, snälla. Jag älskar dig så mycket!!! Hon: "Nej, nej och nej. Jag älskar dig också, men jag kan bara inte......." Han: "Jo, det kan du. Snälla?" Hon: "Nej, nej. Jag kan bara inte......" Han: "Jag ber dig......." Helt plötsligt tänds lampan i trappan och flickans lillasyster öppnar ytterdörren iklädd pyjamas. Med en sömndrucken röst säger hon: "Pappa säger att du ska ge med dig och ge honom en avsugning. Annars kan jag göra det. Eller om det blir nödvändigt, säger pappa, att han kan komma ner och göra det själv. Men för Guds skull säg till den jäveln att ta bort sin hand från porttelefonen...
Barnen i andra klass har fått en ny fröken.
När hon skriver på tavlan säger Peter:
Fröken, du är rakad under armen!
Fröken blir upprörd över detta och säger till Peter:
Jag tycker inte om att du säger så, du kan gå hem!
Nästa dag skriver fröken åter på tavlan och lyfter sin andra arm och Peter säger:
Fröken, du är rakad under din andra arm också!
Denna gången blir fröken arg och säger till Peter:
Du kan gå hem och stanna hemma resten av veckan!!
På måndagen är Peter tillbaka i skolan, när fröken skriver på tavlan går pennan sönder och hon böjer sig fram för att plocka upp den.
Peter ställer sig upp, tar sin skolväska, går till dörren och säger:
Vi ses i trean
Ingarm!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem